SKRIVET: 2009-12-27, kl 10:25:11 | PUBLICERAT I: Australien

Mycket väntan..

Om ni ska ut och flyga, gör inte som jag.. Nu har jag suttit på flygplatsen sedan lite 7 i morse och det med flit, och ändå går inte mitt plan förrän lite efter elva. (fotnot. planet blev försenat med en timme med..)

Ni som inte har hängt med så ska jag förklara. Jag är nu på väg mot Melbourne, Australien för att träffa min gudfar med familj. Ska bli en mycket mysig resa då jag har de bästa guider jag kan önska mig. Min gudfar har med sin familj bott och jobbat i Australien för ett par år sedan. Det ska nu bli mycket roligt att se "Det mystiska landet" som man fick så mycket sagor berättat om. Jag var kanske en 10 -11 då de bodde där nere, och var gång min gudfar kom hem hade han alltid något spännande och berätta.

Men jag saknar min älskling något fruktansvärt redan och vi har inte ens varit ifrån varann i 4 timmar... Hur ska jag då klara att sakna honom så mycket enda till 13 januari..?


Ellen Tafferner

Hur gick det sen då? Flygresan och att vänja sig vid värmen? Väntar på en update ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: